Obchodní podmínky

Nákupní a reklamační řád

Nákupní a reklamační řád

Nákupní řád
Veškeré krasodresy, mimo Bazaru, jsou pořizovány v zahraničí. Jejich dodací lhůta se proto stanovuje dle státu, ze kterého jsou pořizované a také na době, kterou stráví na celnici. Maximální dodací lhůta je však 30dnů. /průměrná dodací lhůta je cca 18-21dnů/. K většině dresů je dodávána od výrobce zdarma i gumička do vlasů ze stejného materiálu jako jsou šaty.

Platební podmínky
Zboží zasíláme Českou poštou, platba probíhá hotovostně, dobírkou nebo  platbou předem na účet.
Dodací podmínky
Zboží zasíláme den po obdržení zboží ze zahraničí tj. do čtyř týdnů, pokud nebude možné objednávku vyřídit v uvedených termínech, budeme zákazníka informovat s tím, že bude dohodnut další postup ke spokojenosti zákazníka.
Dopravné
Při objednávce bude účtována pouze dobírka bez balného /tj 89,- Kč/. Poštovné při platbě na účet je pouze 89,- Kč balné je 0,- Kč.
Vrácení zboží
Pokud nebudete spokojeni se zakoupeným zbožím, můžete jej do 14 dnů vrátit. Zboží musí být vráceno nepoužité, kompletní, v původním obalu a s fakturou od dodavatele. Po vrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí částku za zboží do 30 pracovních dnů bankovním převodem nebo poštovní poukázkou, .
Zboží zasílejte, obyčejným nebo doporučeným balíkem (nikoli na dobírku), na adresu: Kolmanová Kamila, Čapkova 846, 418 01 Bílina. Ochrana osobních dat
Prodávající se zavazuje využívat osobní údaje pouze pro vnitřní potřebu a nebude svěřená osobní data poskytovat třetím osobám.
Reklamační řádZákazník je povinen si zásilku před převzetím řádně zkontrolovat, obal i obsah zásilky. Pokud zákazník zjistí nějaké nesrovnalosti nebo poškození zboží, je povinen o tomto neodkladně informovat prodávaného na tel. čísle +420 777 818 773. Záruční doba prodávaného zboží je ze zákona 24 měsíců a začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.V případě zakoupení použitého zboží (např. v kategorii Bazar) se na něj nevztahuje žádná záruční doba!Reklamace musí obsahovat:
  • přesné označení reklamovaného zboží
  • důvod reklamace,popis závady
  • termín nákupu
  • zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem předložit fakturu,paragon
  • zboží musí být čisté včetně původního příslušenství a pokud možno v originálním obalu.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevstahuje se na vady způsobené nesprávným používáním,  běžným opotřebením, nesprávnou manipulací či skladováním. V případě oprávněné reklamace, bude zboží vyměněno kus za kus, nebo bude vrácena peněžní částka. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zákazníkovi na jeho vlastní náklady, prodejce je oprávněn požadovat po zákazníkovi manipulační poplatky spojené s neoprávněnou reklamací.